Obchodní podmínky

Název firmy:
Nikola Jónová
Sídlem:
Česká 12
463 12  Liberec 
Česká repulika

zapsané v živnostenském rejstříku Magistrátu města Liberec identifikační číslo 03064689
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese a od 8.7.2014 je registrovaným plátcem DPH pod číslem CZ9159112721

účet:
670100-2211804585/6210
IBAN CZ6062106701002211804585
SWIFT BIC BREXCZPP

mBank, organizační složka
Futurama, Sokolovská 668/136D
186 00 Praha 8
Česká republika

Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Objednané zboží
Vybraný výrobek si můžete objednat v e-shopu s uvedením objednacího čísla. Výrobky je možné odebrat osobně viz kontakt. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

Potvrzení objednávky
Objednávka bude potvrzena do 24 hodin e-mailem, o odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

Balné a poštovné
Zboží můžeme zaslat jako doporučenou zásilku (po obdržení platby na účet, který Vám sdělíme při závazné objednávce) nebo dobírkou prostřednictvím České pošty nebo přepravní služby.

Vrácení zboží
Zboží je možné vrátit bez údání důvodu do 14 dnů po zakoupení. Zboží musí být v původním stavu a bez závad, které nelze klasifikovat jako reklamaci viz. níže.

Reklamace a záruka
Na celý sortiment poskytujeme záruku 2 roky. Při zjištění závady nás prosím nejprve kontaktujte emailem nebo telefonicky.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným řádem.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé neodbornou manipulací
b) byl-li výrobek mechanicky poškozen


Postup při reklamaci:
1.) reklamace musí být uplatněna písemnou formou
2.) reklamované zboží zašlete doporučeně nebo jako balík (ne na dobírku) na adresu dodavatele
3.) do vrácené zásilky vložte kopii reklamce s Vaší adresou, doklad o nabytí reklamovaného zboží
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30-ti dnů od data uplatnění.

Ochrana osobních údajů
Osobní údaje nezbytné pro dodání zboží jsou důvěrné a budou použity jen k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou poskytnuty žádným třetím stranám.